Wie bezoekt mijn website?
Al ben je nog zo’n goede analist, vanuit de site-statistieken valt deze vraag meestal niet echt te beantwoorden. Want klikdata van Google Analytics vertellen nou eenmaal niet alles wat je wilt weten.

Je weet bijvoorbeeld niet in welk merk auto de bezoeker rijdt. Of de bezoekster jouw product op haar werk gebruikt. Wat hij maximaal zou willen besteden aan zijn tuin.

Een funnelbot kan in een kort gesprekje zulke vragen wel beantwoord krijgen. En dat leidt tot Insights waarmee jij als marketeer weer verder kan.

Van data naar inzichtelijke informatie

Via de funnelbot stel je gericht vragen. De antwoorden daarop geven meer inzicht. Met name bij de centrale vraag: valt de sitebezoeker inderdaad binnen de gedefinieerde doelgroep(en)?

Maar ook op andere andere belangrijke, vooraf vastgestelde vragen kan de funnelbot antwoorden ontlokken aan bezoekers. De gegevens komen terecht in een toegewezen database. Vervolgens veranderen geautomatiseerde datasheets en rapportages de gegevens in inzichtelijke informatie.

Voor wie serieus bezig is met zijn site

Vormt de website het hart van de marketinginspanningen? Verwelkom je veel bezoekers? Besteed je budget aan een inbound strategie, zoekmachineoptimalisatie, adwords, bannering of andere media? De funnelbot is een krachtig instrument waarmee je de investeringen in sitebezoek ook laat renderen op een ander gebied: bruikbare kennis over bezoekers.

Contact

Neem voor meer informatie contact op met Jeroen Monkhorst van Spreadit online results, de makers van de funnelbot. Gebruik onderstaand formulier of de telefoon: 071 523 49 89.

Funnelbot is een label van Spreadit online results.

Contact Us