Gerichte vragen aan de bezoeker dragen bij aan een sfeer van betrokkenheid. Het engagement-potentieel stijgt en daarmee de kansen op een langere bezoeksduur. Met name het bezoek aan díe pagina’s, die het meest interessant zijn voor bezoeker én marketeer.

Vasthouden bezoeker

Het streven naar volledigheid maakt dat op veel sites de gewenste gegevens vaak lastig te vinden zijn. Althans voor degene die er voor het eerst is. Met de funnelbot omzeil je de nadelen van deze “information overload”. Met een paar vragen kan de bezoeker daar zijn waar hij of zij wil.

Conversational marketing

De funnelbot is dé manier om online bezig te zijn met conversational marketing. De bezoeker heeft een gepersonaliseerde 1-op-1-ervaring, tegen veel lagere kosten dan die van een bemande chatbot.

Voor marketeers en ondernemers die betrokkenheid willen

Eén sitebezoek van 2 minuten kan veel relevanter zijn dan duizend bezoeken van 5 seconden. De funnelbot is een logische en stap die alle investeringen in site-bezoek completeert. Van zoveel mogelijk bezoekers tevreden vinders maken, daar gaat het om.

Contact

Neem voor meer informatie contact op met Jeroen Monkhorst van Spreadit online results, de makers van de funnelbot. Gebruik onderstaand formulier of de telefoon: 071 523 49 89.

Funnelbot is een label van Spreadit online results.

Contact Us